čtvrtek 27. března 2014

(2) out of the blue - evening version


Po minulé denní verzi je na řadě tahle spíš na spešl událost, která mě baví mnohem víc. Bílé lodičky můžete vidět v outfitu poprvé, protože na ně zatím ještě nebylo počasí, stejně tak i halenku ze slev z Manga. Celý outfit jsem poskládala ze svých oblíbených kusů oblečení a musím přiznat, že průsvitné halenky (i přes narážky svých klučičích spolubydlících:) nosím hrozně ráda a přes den mi to ani nepřijde, že jsou "trochu jiné". Zajímalo by mě, jestli to máte taky tak, nebo jestli pod ně nosíte tílka nebo se cítíte nesvé? 



MANGO shirt 
ZARA jeans
F&F heels
Urban Outfitters karma necklace
Casio watch
??? ring
H&M heart handbag
Stradivarius earrings

7 komentářů:

  1. Já bych si pod něj vzala tílko a promiň ale ty bys měla taky.

    OdpovědětVymazat
  2. jasné, priesvitné veci sú naj naj:)
    a kabelka náádherna!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší, jsi typ Norah Jones. Jak já vám závidím, tmavovláskám, :-). Patřím do klubu vyblitých blondýn :-).

    OdpovědětVymazat
  4. tie topánky sú nádherné :)
    pristane ti to :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta první fotka mě dostala, že jsem outfit musela hned rozkliknout :)
    Je moc povedený, ale taky bych byla pro černé tílko pod to..
    A ta kabelka je božská :3

    OdpovědětVymazat