středa 27. srpna 2014

video & photo diary: IRELAND


     Tak dneska mám pro Vás spoustu fotek z Irska a taky první cestovatelské video, které prosím berte opravdu jako, že je první .) už to bude jenom lepší.. Fotky jsou tentokrát z našich výletů po ostrově, zejména na Moherské útesy, po západním i východním pobřeží a po okolí Dublinu. V příštím článku už bude zase ruch velkoměsta a žádné ovečky, :) protože bude celý věnovaný Dublinu a ten poslední článek celému Severnímu Irsku, Belfastu i výletům. Určitě mi dejte vědět, jestli jste taky v Irsku někdy byli, jaké máte zážitky a taky třeba, jak se vám líbilo video, co zlepšit a tak:)




FOLLOW: INSTAGRAM    FACEBOOK    BLOGLOVIN'    ASK ME    SHOP MY STYLE

17 komentářů:

  1. Nádhera! Úžasné fotky, doufám, že se tam také jednou podívám, je tam nádherná příroda :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. V Irsku jsem byla před pár lety, myslím 2009 a bylo to tam super. Byli jsme tam v období Halloweenu a to byla teprve nádhera. I Dublin mě okouzlil :))

    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Kdybys mela nejake tipy na ubytovani, levnejsi letenky.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Levnější letenky moc nejsou:( resp. z jiných měst jo, ale my letěli tam z Prahy do Dublinu a to bylo ještě celkem přijatelný, ale zpáteční z Belfastu je hrozně drahá a nelítá do ČR.. Jedině s přestupem v Londýně a to je zas drahý kvůli letištním poplatkům, které jsou v LDN nejšílenější. Ubytovaní jsme byli v Barry's v Dublinu a v Radisson BLU v Belfastu a oboje super a blízko centra.

      Vymazat
  4. moc krásný fotky♥
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Great pictures! Love the video, what software did you use to edit it? xx

    www.mandybajwa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you!!:) I used iMovies, which is pre-installed on Mac.

      Vymazat
  6. Krása! Musí tam být skvěle. :)) A video je, myslím, moc povedené. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, skvělé video. Byla jsi i v Galway?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojoo, byla:) a děkuji :)) A zmiňované jsem neochutnala, zvládla jsem jen Guiness a whisku, o těchhle jsem nevěděla:(

      Vymazat
  8. úplně jsem se naladila z toho videa zase na dobu, kdy jsem tam byla, a vzpomněla jsem si, jak jsem pořád v barech pila WKD a West Coast Cooler :) musím někde zapátrat, zda se to distribuuje i na kontinent, nebo bohužel :/ ochutnala jsi to? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ráj! ♥
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. juj tie fotky su velmi pekne :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tolik krásných fotek :) Moc Ti to sluší s těma zlatýma náušnicema. Já jsem ještě Irsko nenavštívila
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat