pátek 14. listopadu 2014

Brighton Street Food Festival



     Brightonský street food festival byl jednou z nejskvělejších akcí, které jsem v Anglii během našeho zářijového pobytu zažila. Bylo to ráno (echm, poledne) po párty, asi snad neděle, kdy jsme se s kamarádkou po vydatném odpočinku vydaly do města, kam nás vylákalo nádherné počasí. V plánu jsme měly dojít ke známým barevným domečkům na pláži, nicméně jsme to k nim ten den nezvládly :D Cestou jsme totiž narazily na streed food festival se zdarma vstupem a takovým obrovským množství stánků s delikatesama ze všech koutů světa, že jsme se vykašlaly na všechny plány a pustily se do ochutnávání všemožných chutney, marmelád, ravioli, burgerů, řeckých a italských specialit,.. Svůj stánek tam měly i laskominy pro psy! Mě nejvíc oslovil burger, řecké plněné taštičky, karamelky různorodých příchutí (salt caramel? mňam!) a výborné nakládané olivy a ty výborné pesta! Kdo mě čte delší dobu, ví, že se streed food festivalů účastním moc ráda, na jednom takovém jsem dokonce sama prodávala své quiche (tady) a miluju zajímavé jídlo, navíc jsem od léta hodně omezila masné výrobky a proto mě všechny ty vegetariánské variace inspirují k tomu, co si dělat i doma. Kdybychom měly neomezenou váhu zavazadel a tekutin, jedou s náma domů litry pesta a chutney, protože ty v Brightonu fakt umí. Máte nějakou radu, kde takový gastorgasmus zažít i v Praze co nejdřív? Propásla jsem nedávno jeden food fest v Holešovicích, ale snad bude zase brzy něco nebo mi poraďte, kam zajít na farmářské trhy, kde se dá i najíst?:) Náplavka? Budu vděčná za jakékoli tipy, ráda bych zase ochutnávací atmosféru a usmívající se přejedené lidi kolem zažila.

PS: Příště se můžete těšit na fotky z Londýna a pokud mi přes prodloužený víkend klapne vyfotit outfit, tak bude i ten. Užijte si volno!
     Brighton Street Food Festival was definitely one of the best events I attended during my stay in Brighton in September.  My friend and I woke up that morning after party (Sunday was it I think), we decided we need to get some fresh air and the weather was fantastic. We planned to visit the famous colorful fitting rooms on the beach but we didn't make it 'cos we bumped into this a-maz-ing street food festival and jumped into tasting the wonderful choice of chutneys, pestos, burgers, ravioli, marmalades, greek and italian food, toffee with various flavors (salt caramel? yummy!) and delicious pickled olives. Those of you guys who read me already a while know that I love to attend food festivals, moreover I baked quiches for one festival in May (read here) and I literally ADORE interesting food. If we didn't have the weight and liquid limit on our luggage we would definitely bring those delicious chutneys and pestos home. Now I am looking for some  spots in Prague where I can experience similar gastrorgasm. 

PS: Next time you can look forward to photos from London and I hope I will manage to shoot an outfit as we have a federal holiday here in the Czech Republic and I have (a very) little more time. Enjoy the post!


Řecké jídlo aaaach.
I could eat Greek food over and over.


Nejlahodnější raviolka.
Delicious ravioli.


Psí stánek. 
Dog stand.


FOLLOW: INSTAGRAM    FACEBOOK    BLOGLOVIN'    ASK ME    SHOP MY STYLE

11 komentářů:

  1. Takový festival plný jídla by se mi hodně líbil :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vypadá luxusně! :) ! Sama jsem ještě na takovéhle akci nebyla

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky a tolik chutně vypadajícího jídla! :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  4. ja zboznujem taketo food festivaly, celkom sa tesim, ze sa nejake rozmahaju aj u nas (Sice malo) :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to úchvatně! :)) Já bych se domů asi vracela s bříškem jak těhotná :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to vypadá naprosto parádně. V Brigtonu jsem měla možnost strávit 14 dní a město jsem si zamilovala. A teda food festival na to to místě musel být úžasný. V Praze doporučuji sobotní náplavku, popř. Trhy na kulaťáku v Dejvicích.:) Ale přijde mi, že v jiných zemích dávají automaticky ochutnávat veškeré své zboží, zamtímco v Česku si o to musíte vysloveně říct. Nu což.:)

    OdpovědětVymazat