sobota 29. listopadu 2014

fade out lines


     Tenhle outfit, se přiznávám, jsem fotila předminulý víkend. Neměla jsem vůbec čas ho zeditovat, ale myslím, že teď nastal nejvyšší čas, protože se značně ochladilo a od teď už budou aktuální jen kabátové, šálové, kozačkové outfity:) V poslední době nenosím moc barev, ale tahle royal blue bundička, kterou jsem ukořistila ve výprodeji šatníku Sandry Leopardové (pamatujete na ni? Já ji měla z české blogo-scény úplně nejradši) a jejích kamarádek, mě dostala na první pohled. Je původně z H&M, je jako nová, není na ní vůbec znát, že by byla používaná a je ze strašně příjemného semišového materiálu. Sukně je taky můj velmi oblíbený kousek, je to jakoby ustřižená varianta šatů, které jste na mě mohli vidět třeba tady. Zbytek jsou starší věci, které jste na mě už viděli.

PS: Nakupujete už vánoční dárky?



PIMKIE top
H&M jacket
LINDEX skirt
MICHAEL KORS handbag
LINDEX brooch
CHANEL brooch
TOPSHOP shoes

FOLLOW: INSTAGRAM    FACEBOOK    BLOGLOVIN'    ASK ME    SHOP MY STYLE

8 komentářů:

  1. Úžasný outfit :) A darčeky už som nejaké kúpila, ale ešte mi ich veľa chýba!

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, tyjo, fakt jsi vyrazne zhubla :) slusi ti to! Jaks toho docilila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Začala jsem chodit na architekturu :D takze do skoly a ze skoly kilometrova svizna chuze, obcas vickrat denne, kdyz si zapomenu vykresy :D a skoro zadny cas na jidlo:) Ale celkove uz od leta jim zdraveji a prasarnicky jen vyjimecne.) A dekuju!

      Vymazat
  3. Nádherný outfit!! Páči sa mi každý jeden kúsok <3

    OdpovědětVymazat
  4. páči sa mi to ale také sukne nie su moc pre mna :)

    OdpovědětVymazat
  5. tá bundicka je fajn a sukňa tiež, len mohla byť kratšia. :)

    OdpovědětVymazat
  6. hrozně ti to sluší! šedá a modrá to je boží kombo prostě :)

    OdpovědětVymazat