pátek 20. března 2015

travelling diary: STOCKHOLM / day 1


     Tak dnešním článkem oficiálně posouvám hranici "od vyfocení-k publikování" do nejzazších mezí :D Schválně, kdo z Vás si ještě pamatuje, kdy jsem na blog psala, že jedu do Stockholmu? .) Moc mě mrzí, že jsem na fotky po celou dobu nějak pozapomněla, protože když jsem přijela, začal školní ruch a zážitek šel trochu stranou. Když se ale k fotkám občas vracím, říkám si, že bych Vás o tu kouzelnou atmosféru Stockholmu – jednoho z nejkrásnějších evropských měst – aspoň takhle přes blog neměla ochudit. Bylo tam opravdu nádherně, viděla jsem soby i losy – a vlky! (počkejte si na příští článek ;), kochala se stylovými švédy a obdivovala, jak mají všude čisto, všechno kvalitní, nešetří ani na značce mýdla na veřejných záchodcích, všichni jezdí na kole, mluví perfektně anglicky a celá země se zdá jako ideal for living. Hrozně ráda bych se do Stockholmu vrátila co nejdřív (nebo by stálo za to třeba Oslo? Riga? Petrohrad? Helsinki?), měly jsme s kamarádkou trochu plány na jaro, ale bohužel mě zavalila přemíra povinností. Nicméně cestovatelských článků letos rozhodně nebude málo (když nepočítám ještě pár dalších ze Švédska), protože jsme s kamarádkama na celé tohle léto vymyslely něco hodně hodně hodně velkýho a to se teda fakt máte na co těšit .) Tušíte?


9 komentářů:

  1. Páni, to je paráda! hned bych jela :) sever mě láká

    OdpovědětVymazat
  2. Ze skandinávských metropolí je nejúžasnější rozhodně Kodaň! :-) Příjemná velikost města, hezky oblečení lidi, design všude...
    Líbil by se ti Talinn (taková menší útulnější Praha), Helsinki mě neoslovily a Oslo je fajn, ale na Kodaň nemá :-). Petrohrad bude určitě zajímavý, tam jsem nebyla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se přiznám, že mě Kodaň až tak neuchvátila, ale mám tam kamarádku a tak bych ráda někdy dala ještě Kodani šanci:) Kdyžtak článek o ní tady: http://dressandheels.blogspot.cz/2012/04/kbenhavn-in-spring.html

      Vymazat
  3. Téda Stockholm vypadá opravdu skvělé! Už se těším na pokračování :)
    http://apinchofglamor.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný fotky, nás s přítelem sever dost láká, tak snad se nám to brzo splní, teď v létě se chystáme do Amsterdamu :) A v létě jedeš do USA na W&T, to se těším na příspěvky!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to se upřímně těším i já na příspěvky:)) jsem zvědavá, jak to blogování z USA bude vypadat :D

      Vymazat
    2. Joo a inspirace na Amsterdam tady: http://dressandheels.blogspot.cz/search/label/Amsterdam :)))

      Vymazat
  5. Pěkné fotky a Stockholm vypadá opravdu skvěle.
    Mně láka ze severu nejvíc momentálně Petrohrad. :)

    OdpovědětVymazat